Konferencja „Masters&Robots Youth”

Dnia 19.10.2023 odbyła się dla klas 5TGS, 5TF, 4TPS, 4TF, 2A,2 B, 3A ogólnopolska konferencja online „Masters&Robots Youth” dla  uczniów przedostatnich i ostatnich klas szkół średnich w sprawie pomocy dla młodzieży w dokonaniu świadomego wyboru ścieżki zawodowej,

Masters&Robots Youth to nie tylko konferencja. To przestrzeń, gdzie dążono do wyposażenia młodych ludzi w wiedzę i narzędzia, które pomogą im dokonywać świadomych wyborów zawodowych w erze dynamicznej transformacji cyfrowej i rozwijającej się sztucznej inteligencji. To inicjatywa, która pragnie wyznaczać standardy w doradztwie zawodowym i edukacji przyszłości ,wpisując się idealnie w ramy doradztwa zawodowego.

 Konferencję prowadzili światowej klasy eksperci. Na konferencji z treściami dedykowanymi młodzieży pojawili się wybitni prelegenci, w tym m. in. Esther Wojcicki, autorka bestsellera „Jak wychować ludzi sukcesu?”, która jest uznawana za jedną z najbardziej wpływowych postaci w dziedzinie edukacji. Jej doświadczenie i wiedza są bezcenne, a możliwość bezpośredniego uczestnictwa w sesji z nią była wyjątkową okazją. Oprócz Esther uczestnicy konferencji mieli możliwość czerpać wiedzę od Jowity Michalskiej, posiadającej ponad 20-letnie doświadczenie z dużego biznesu, która od lat obserwuje trendy technologiczne i społeczne i opowiadała o tym jak zmieni się nasz świat i biznes w ciągu najbliższych 10-20 lat oraz Supreeta Singh Manchandy – innowator z doliny krzemowej zarządzający funduszem venture capital o wartości 100 milionów dolarów. Konferencja pomogła nam zrozumieć jak kształtować przyszłość zawodową. Miała na celu pomóc młodym ludziom w zrozumieniu, jak wykorzystać potencjał dzisiejszych technologii do kreowania własnej kariery.

Celem spotkania było zapoznanie uczniów ze specyfiką pracy w nowoczesnych organizacjach, aby mogli dokonywać przemyślanych wyborów zawodowych i zrozumieć, które ścieżki kariery są dla nich najbardziej odpowiednie.

Interaktywność i aktywne uczestnictwo był zapewnione w postaci możliwości zadawania pytań i dostępności materiałów online.

Konferencja była nie tylko pasywnym przyswajaniem wiedzy. Uczniowie mieli możliwość zadawania pytań i interakcji z prelegentami, co sprawiło, że uczestnictwo stało się bardziej angażujące i owocne.